Tuesday, November 21, 2006

<<..Σιωπή..>>

Ήμουνα πολύ μικρούλι όταν ο μπαμπάς μου με πρωτονανούρισε μ'αυτό το τραγούδι..
Δεν θυμάμαι αν το καταλάβαινα κι όλας αλλά θυμάμαι πώς περίμενα το βράδυνα τον ακούσω να το λέει..
Μ'άρεσε η φωνή του..
Δεν νομίζω πως κοιμήθηκα ποτέ όσο μου τραγουδούσε..Ήθελα να τον ακούω.. Μεγάλη μου αδυναμία ο μπαμπάς..
Περίπου δέκα χρόνια μετά, ακόμα του το ζητάω..
Γιατί ό,τι και ν΄ακούω τώρα, μ΄αυτό μεγάλωσα..


Παλιά φωτογραφία στην άδεια παραλία, σιωπή..
Κοιτάζω απ'το μπαλκόνι τον δρόμο που θολώνει, η βροχή..
Λένε πως στη χώρα που ναυάγησες, βασιλεύουν οι μάγισσες..
βουλιάζουνε στο βυθό και σε βγάζουνε στον αφρό..
Λένε πως μας άφηνες στα κύματα φυλαχτά και μηνύματα..
τα βρήκανε τα παιδιά και χαθήκανε ξαφνικά..
Η πόλη σαν καράβι τα φώτα της ανάβει, γιορτή..
Θυμάμαι που γελούσες να μείνω μου ζητούσες παιδί..
Λένε πως στη χώρα που ναυάγησες, βασιλεύουν οι μάγισσες..
βουλιάζουνε στο βυθό και σε βγάζουνε, στον αφρό..

2 comments:

vromogato said...

βρε αυτός ο μπαμπούλης :)
είμαι το πρώτο comment σου γλυκιά μου
:)
όταν έρθεις θα βάλουμε και μουσική ναι?

vromogato said...

1ο comment :)