Sunday, November 26, 2006

<<..Κλαψ..>>

Ααααχ καλημέρα όμορφη ζωή..!!
Τί ωραία μέρα σήμερα εεε?
Εε, εντάξει λίγη συννεφιά την έχει, αλλά κατά τ'άλλα ΕΞΑΙΣΙΑ μέρα!!
Τί να κάνω σήμερα?
Χα!!Ρητορική ερώτηση!!
ΠΑΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ ΜΟΥ!!

-Καλημέρα,λαγέ!!ΕΕΕ ΛΑΓΕ!!
-Ωχ,συγγνώμη ρε σκύλε,καλημέρα! Καλά?Καλά κι εγώ!Άντε τα λέμε!!
-Κάτσε ρε παιδάκι μου να μιλήσουμε λίγο να πούμε τα νέα μας, έχει μια βδομάδα που αρχίζεις τις βόλτες στο χωριό με την τσίμπλα στο μάτι!!
-Ναι,ναι ξέρω αλλά θα τα πούμε άλλη ώρα βιάζομαι τώρα βιάζομαι!!
-Πω πω βρε αδερφάκι μου κάτσε που σου λέω έχω κουτσομπολιό πρώτης τάξεως!!
-Δεεε γίνεται τώρα σου λέω φεύγω..
-Καλά φύγε εσύ εγώ θα το πώ!! Η γάτα που λες.....
- Τι??Ποιά γάτα??
-Εεε αυτή μωρέ η μορφονιά που μένει πάνω απ'του κηπουρού!!
-Ναι??Τί έπαθε??
-Χααα τί να 'παθε μωρε λαγέ παθαίνουν αυτές?? Τα 'φτιαξε με τον σκύλο του κηπουρού!!
-...Τ..Τι?
-Αυτό που σου λέω!!Τα 'χουνε από χθές το βράδυ!!Τους πέτυχαν οι κότες σε μια γωνίτσα καιιι ξέρεις τί κάνανε..
-..Όχι..Ψέματα λες!!ΟΧΙ!!
-Σοκ, ε? Ναι κι εγώ έτσι έκανα όταν μου τα 'πανε!! Ορίστε τώρα μπορείς να φύγεις!!Σε καθυστέρησα?! Όχι!!
-Πού να πάω μωρέ με τον σκατόκαιρο πλάκα μου κάνεις κι εσύ?!Άει στο διάολο με το κωλοχώρι που μπλέξαμε!!ΣΚΑΤΑ είναι όλα σήμερα!!Μέχρι και τα καρότα!!Κοίτα κοίτα χρώμα!!Φύγε κι έσυ!!Άντε τί με κοιτάς?? Φύγε!!ΦΥΓΕ!!

Σνιφ..σνιφ..κλαψ..σνιφ..κλαψ..



3 comments:

nahames nakanamoko said...

κλαψ για την απώλεια της τελευταίας στιγμής...πού ήσουν λαγέ όταν η γάτα εβρισκε το σκύλο μες στη νύχτα...;

lenia-bunny said...

nahames nakanamoko: sxediaza tn prwti mou sinantisi mazi tis..!

nahames nakanamoko said...

oh shit...bad luck mate!