Monday, November 20, 2006

<<..έχασε..>>

Είδα χθες τον φίλο μου,τον σκύλο..
Χάλια ήτανε!
Μασουλούσα ένα καροτάκι σκέτη γλύκα,αλλά τον είδα έτσι και πικράθηκα!
-Τί έγινε,σκύλε?Έχασες κάνα κοκαλάκι?
-Όχι..όχι λαγέ μου!Τ'αφεντικό μου έχασα!!
Πρώτη φορά τ'άκουγα αυτό!Έβλεπα τους χωριάτες να ψάχνουν από 'δω κι από κει σκυλιά και γατιά..Τ'ανάποδο,όμως,δεν το 'χα ματακούσει!!
-Για εξήγησέ το βρε σκύλε..Πώς έγινε?
-Ξύπνησα..καιαιαι..και τον βρήκα μ'έναααα..κουτάβι στα χέρια..να το..να το νταντέβει..
Ένας κόμπος ανέβηκε στον λαιμό μου κι έκατσε εκεί,παρέα με μια μπουκίτσα καρότο.Ο σκύλος συνέχισε..
-Να το τσακίσω,ήθελα!Να το σκοτώσω το μικρό σαν άκουσα την κυρά μου να λέει..Είπε δηλαδή..Άκουσα..Πως..Πως θα με βγάλουν στον κήπο!!Τ'ακούς??Στον κήπο!!Ο..Ο κήπος είναι για τους κηπουρούς και τους λαγούς!
Δεν του είπα πως χάρη στους κηπουρούς είχε τόσο όμορφο κήπο..
Κι ούτε του θύμησα ποιός τον άκουγε τόση ώρα..
Κοίταξα,απλά το καρότο μου..Το βαλα στο στόμα κι έτσι απλά,χωρίς ενοχές,έφυγα..
"ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ,ΣΚΥΛΕ.." του φώναξα φεύγοντας χωρίς να τον κοιτάξω..
"..ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ,ΠΟΛΛΟΥΣ!!"

No comments: