Tuesday, November 21, 2006

<<..Θα το σκεφτώ αύριο..>>

Είχα πάει σήμερα μια βόλτα στο χωριό να δω λίγο κόσμο γιατί είχα βαρεθεί τον σκύλο και τ'αφεντικά του..Είδα μια κοπελίτσα καθισμένη σ΄ένα πεζούλι με τα μάτια καρφωμένα στο πεζοδρόμιο..

Στάθηκα μπροστά της και άρχισα να διαβάζω τα μάτια της..Σκεφτόταν μια ιστορία που είχε αρχίσει πολύ καλά, μα που τέλιωσε άσχημα.. "Κάποιος είπε πως ο έρωτας για μια στιγμή κρατά, αύριο βράδυ θα 'ναι αργά" της είχε κολλήσει ένα τραγούδι.. Απ'ότι κατάλαβα νόμιζαν πως θα ταίριαζαν αλλά στην πορεία αποδείχθηκε το αντίθετο..Ασυμφωνία χαρακτήρων το λένε..

"Γιατί να 'μαι ή θύμα ή κακιά?" αναρωτήθηκε..Ούτε που πρόσεξε πως ήμουν εκει.."Όχι όχι δεν αλλάζω πάλι..Ας είμαι κακιά..Δεν θα ανεχτώ άλλο πόνο.." πω πω και ήταν μικρή ακόμα η κοπέλα..Πόσο να είχε πονέσει πια?Για μια στιγμή μου λειψε ο σκύλος αλλά δεν εφυγα..Ήθελα να δω πώς θα τελίωνε η σκέψη της.. Τόσο εχουν ανάγκη οι άνθρωποι να μεγαλοποιούν τα πράγματα? Αμάν βρε κοπέλα μου,θα βρεις κάποιον άλλον!

"Ουφ, δεν μπορώ..Θα σκάσω..Είμαι αυτή που είμαι και δεν θα αλλάξω!!Ας με θέλουν γι'αυτά που μπορώ να δώσω..Όχι γι'αυτά που περιμένουν να δώσω..!" χαμογέλασα..Μπράβο κορίτσι μου άντε σήκω τώρα και πάνε να βρείς τους φίλους σου!!

"Απ'την άλλη, μάλλον θα μου λέιψει κι αυτός.. Πώς και πώς τον περίμενα να 'ρθει!!"

Εμ, τον περίμενες!! Είσαι μικρή και δεν το ξέρεις ακόμα, αλλά έτσι είναι η ζωή!! Δεν είναι κακό αυτό..Ούτε καλό είναι βασικά, απλά έτσι είναι!!Η κοπελιά το τέλιωσε εκεί..

"Κουράστηκα και με περιμένουν και για καφέ!!Αλλά με τον άλλον τι θα γίνει??Πφφ..Θα το σκεφτώ αύριο.."

Κι έτσι απλά,όπως απλά είναι όλα άμα θέλουμε, σηκώθηκε και μπήκε σπίτι της..Ήθελα να περιμένω να την δω να βγαίνει βαμμένη και χτενισμένη να την χαρώ, αλλά δεν προλάβαινα..Ήθελα να δω κι άλλο κόσμο!!Δεν μου λειπε πια ο σκύλος!!Τουλάχιστον οι άνθρωποι ξέρουν να τα λύνουν όλα με λίγη σκέψη!!

"Θα το σκεφτώ αύριο.." Μ'άρεσε αυτό!!


No comments: