Wednesday, November 22, 2006

<<..Εσένα θα σε κερδίσω..>>

Κάθομαι, λοιπόν σήμερα το πρωί παρέα με τα πολύτιμα καρότα του απέναντι

και μασουλάω καθώς σκέφτομαι

"Χαα μαλάκα πάλι στην έφερα!!Άντε βρες καρότα τώρα εσυ!!"

Κι εκεί που χαζογελούσα μόνο μου, μου σηκώνεται η τρίχα!!

Περνάει μια γατίτσα, που ήταν τέτοια η ματιά της ώστε έκανε και άλλα μέλη του σώματός μου να σηκωθούν!!

"Τί είναι τούτο?!Παναγία μου!!ΤΙ-ΕΙΝΑΙ-ΤΟΥΤΟ?!!"

Με κοίταξε,χαμογέλασε μέσα στα ροζ της ρουχαλάκια κι έτσι απλά,γύρισε τον πισινό της (Θεέ μου πάρε με τώρα!!) και έφυγε!!

Αν και με δυσκολία,κατάφερα να ξεπεράσω το πρώτο σοκ και σκέφτηκα ¨Εσένα θα σε κερδίσω!!"

Ε, ήτανε μέχρι να 'ρθει το δεύτερο σοκ!!

Μπένει η κυρία στον κήπο του βλάκα του απέναντι που λέγαμε κι αρχίζουν τα χαχανιτά..

Δεν πίστευα τί έβλεπα!!Και τί θα την κερνούσε ο ανάπηρος??Αφού του τα 'χα πάρει όλα!!Ούτε μισό καρότο δεν του 'χε μείνει!!

Ε, σήμερα, ερωτεύτηκα..!!

"!!Εσένα, θα σε κερδίσω!!"

No comments: