Monday, November 20, 2006

<<..Κυκλοθυμικόοος..>>

Ααααχ! Εσείς, εσείς..Η παρηγοριά μου είστε!! Ξέρω, δεν θα με παρατήσετε ποτέ!! Κι ούτε θυμώνετε που σας τρώω ένα ένα..Εσείς είστε φίλοι!!Καταλαβαίνετε την ανάγκη μου να φάω και την δέχεστε..Ξέρετε,όμως και την αγάπη που τρέφω για 'σας και σας φτάνει!!

Ααααχ! Καροτάκια μου όμορφα!!Κανένας δεν σας πιάνει εσάς!!Μ'αρέσει που δεν μιλάτε!!Δεν ξέρω γιατί δεν μιλάτε, μάλλον θεωρείτε πως τα πολλά λόγια είναι φτώχια!! Κι έχετε δίκιο!!Κοίτα να δεις,τόσα καλά έχετε και δεν παινεύεστε!!Και καλό χαρακτήρα δείχνετε δηλαδή!!

Ελάτε όμως μιλήστε μου λιγάκι δεν είναι κανένας εδώ να σας ακούσει!!Δεν θα χαλάσετε την εικόνα σας,το υπόσχομαι!!Ελάαατε ας μιλήσει κάποιος!!Μια κουβέντα βρε παιδιά!!

Πφφ!!Σκατά είστε!!Μόνο φιγούρα ξέρετε να κάνετε!!"Έίμαι ένα γλυκό νόστιμο καροτάκι!!Και παρ'όλα αυτά δεν παινεύομαι!!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΦΡΩΝ!!" ΣΚΑΤΑ είστε ξαναλέω!!Μόνο να σας τρώνε αξίζει και ξέρετε και κατι??

ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΚΑΛΗ ΓΕΥΣΗ!! ΚΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙ,ΝΑΙ ΕΣΕΝΑ ΛΕΩ..! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ'ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΥΛΙΑΡΙΚΟ!!

No comments: